هکرها ١٨ میلیون آدرس ایمیل را هک کردند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هکرها ١٨ میلیون آدرس ایمیل را هک کردند
نوشته شده در سه شنبه 19 فروردين 1393
بازدید : 252
نویسنده : Reza Mehdizadeh

با توجه به اینکه تعدادی از ایمیل‌های مذبور مربوط به کاربران ایرانی بوده که البته تعداد آنها خوشبختانه اندک می‌باشد صرفا ایمیل‌های دارای سرور با نام دامنه (TLD.IR) به شرح ذیل اعلام می‌گردد (به منظور حفظ حریم خصوصی مالکان ایمیل‌ها تعدادی از حروف با علامت ستاره (*) جایگزین شده است). لازم به ذکر است بدلیل وجود امکان اینکه تعداد بیشتری از کاربران ایمیل در داخل ایران و به ویژه کاربرانی که از میل سرورهای بین‌المللی با دامنه‌های Com و غیره استفاده می‌کنند نیز هک شده باشند؛ لذا لازم است کاربران عزیز جهت پیشگیری از سوءاستفاده و مشکلات بعدی سریعا نسبت به بازبینی حساب‌های ایمیل‌ و تغییر رمز عبور (استفاده کارکترهای عددی، حرفی و نشانه) جهت بهینه‌سازی تنظیمات امنیتی حساب‌های ایمیل خود اقدام کنید.

 




:: برچسب‌ها: جرایم رایانه ای , جرایم پیشرفته و شبکه ، هک شدن ایمیل , هک پسورد , پلیس فتا , فضای تولید و تبادل اطلاعات , دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: